sábado, 11 de enero de 2020

Vivències Erasmus+: Anada cap a Islàndia

Des del maig que em varen dir la destinació final de l’Erasmus estava contant el dies perquè arribés l’hora de partir, a més era el país on les meves companyes i jo volíem anar. La setmana abans ja començava a estar nerviosa perquè encara havia d’acabar d’aclarir roba, necessers, etc.. i al no saber quin temps ens faria ( ja que cada pocs minuts el temps canvia radicalment) no estava segura si anava amb massa roba d’hivern o tindria fred.

Finalment, va arribar dia 12 de setembre. Pel matí vaig anar a despedir-me d’alguns familiars i després em van dur directe a l’aeroport on esperàvem per embaracar amb les meves companyes Duna i Sara Reurer i la professora que ens va acompanyar en l’anada,na Núria Pons Botella.

Just passar els controls de seguretat vam veure que al nostre vol hi havia una hora de retràs, però en sort teníem temps per poder arribar a hora al que ens duria a Islàndia. A l’entrada de l’avió ens van agafar les maletes de mà i per tant a Barcelona vam haver de tornar a passar tots els controls per poder anar fins la terminal,on vam aprofitar per aturar-nos a dinar i comprar el sopar.

Mitja hora després del previst i amb un canvi de nombre de porta d’embarc, vam partir cap a la nostra destinació final, amb jaquetes a les mans, gorros i bufandes dins la bossa per posar-nos abans de sortir de l’avió. El trajecte va durar aproximadament unes quatre hores i vint minuts, que personalment es van fer eternes. A més, no vaig aconseguir dormir pels nirvis i em vaig dedicar a escoltar música i mirar alguns capítols de sèries que tenia descarregats.

A les 22h del vespre allà i les 00h a Espanya, vam arribar. Els mòbils no ens funcionaven i per tant no podíem avisar als pares. Al haver wifi per moltes zones públiques com l’aeroport, els autobussos, els bars, etc.. vam poder aclarir el tema dels mòbils aquella mateixa nit. Teníem reservat uns seients de bus que ens deixaria davant Hallgrimskijkia ( parada de bus nombre 8) on a uns 100 metres hi havia el hostel on ens instal·laríem tot el mes. Una vegada allà, vam anar a dormir perquè estàvem molt cansades de tot el dia viatjar, i perquè el dia següent ens esperava Augusta per anar a fer turisme dins la ciutat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario