lunes, 27 de mayo de 2019

Com s'organitza el viatge i l'estada, per Maria Mir

VIATGE I ESTADA

Nosaltres vam comprar els bitllets per Iberia i ens van sortir bé de preu.
El primer destí va ser Copenhagen amb escala a Barcelona i la tornada de Aalborg a Barcelona.

Abans de partir vam tenir vaig tenir que fer-me el passaport, la tarjeta sanitària europea, em vaig obrir una conta bancària perquè jo no en tenia cap amb el meu nom, el carnet de descompte de injove per possibles descomptes allà (no ens va servir per rés) i un certificat de les vacunes ja que les pràctiques i la feina que feiem son de l’entorn sanitari i era necessari portar les vacunes.

Em vaig comprar roba calenta i sabates adequades per el país nòrdic i les baixes temperatures que ens porta aquest.
Una vegada vaig ser allà no em va semblar que feies tant de fred i molta roba que em vaig comprar aposta no la vaig dur.

Durant tot el viatge és important anar guardant els tickets de transport, compres, bitllets i portar-los tots al tornar.

A Copenhagen vam estar el cap de setmana a un Cabin al centre de la ciutat molt pràctic i la resta d’estada a Odder a una caseta de jardí que vam alquilar per 1500€ el mes.

La casa estava al centre del poble, podiem anar a la feina caminant.
Era molt petita però ens va anar molt bé ja que només erem 3. 
Vaig compartir habitació amb una companya i l’altre dormia al sofá que desplegat era un llit. El bany el compartiem les 3 però ens organitzavem molt bé. 

El matrimoni que ens va alquilar la casa vivia just davant i es va portar molt bé amb nosaltres. Ens van convidar a caseva a sopar i ens van dur per tot el poble i les a fores amb el seu cotxe.


Al principi abans de partir hi ha molt de papers a fer però realment val la pena per viure aquesta experiència inolvidable!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario