domingo, 26 de mayo de 2019

La vida danesa. Per Molly Pearson.

LA VIDA DANESA

Dinamarca és un dels millor països del món, des del meu punt de vista. Per què? Doncs perquè tracten a tothom amb respecte, siguis qui siguis sempre hi ha una igualtat, s’estimen el seu país i sobretot el cuiden; en cap moment de l’estada que he fet allà he vist un plàstic per enterre.
La gent utilitza moltíssim les bicicletes i el transport públic per no utilitzar els cotxes.
Saps quan estas volant amb avió i veus totes les nigulats de contaminació quan estás a punt d’aterrar a l’aeroport de grans ciutats? Pues a Dinamarca no passa, les fàbriques contaminen molt poc. També s’ha de dir que des del govern se’ls hi motiva molt per reciclar i hi ha contenidors de botils per reciclar a canvi et donen doblers o uns tiquets de descompte per les tendes.
Apart de ser un país amb poca contaminació la gent és molt simpàtic, són feliços quasi sempre, molt poques vegades he vist una cara trista pel carrer. Mentres era allà els meus companys de feina es preocupaven per jo, i em van fer sentirme molt acollida, la senyora que ens aquilava la seva caseta també ens ajudava amb tot el que podia.
Tenc una cosa molt segura, i és que si algún dia puc anar-me'n a viure allà ho faré, i no ho pensaré dos vegades.
Però abans hauré d’ahorrar molt perquè és un país bastant car i amb el canvi de moneda se'm va fer difícil controlar els meus doblers els primers dies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario