domingo, 26 de mayo de 2019

Un dia a la meva feina per Molly Pearson

UN DIA A LA MEVA FEINA.

Són les 06:25 i està sonant l’alarma per començar un nou dia, m’axeico i vaig al cuarto de bany per aclarirme.
Dic bon dia a les meves companyes de classe que també són molt amigues, moltes vegades mentres m’aclareixo n’Estela em demana si vull torrades de pa per així començar a fer-les, també posa l’aigua a bullir per poder fer el café. Comencem a berenar i intentam estar llestes per les 07:05 partir a la feina. De camí moltes vegades xerram de lo que anirem a fer avui o de les activitats que es fan al centre.
Arribam al centre i anam a l’edifici central on ens posam l’uniforme i després cada una anava a la seva zona de feina. En arribar a la meva zona lis dic bon dia a totes les meves companyes en danés, i a continuació vaig a ferme net les mans i a desinfectarlos ja que és molt important la higiene de mans perquè tractem amb molt d’usuaris i alguns podem tenir un refredat o jo mateixa puc dur bacteries a les mans que he d’eliminar abans de començar a fer feina. A les 07:30 começam la feina, primer de tot fem una reunió i comentem el que ha passat el dia anterior per el capvespre i la nit per saber en quin estat estan els usuaris, també repartim entre les persones que som aquell dia els usuaris que hem d’ajudar a aixecar. Normalment vaig amb na Christina una tècnica de la meva zona i ens ajudam entre les dos, al principi ella em mostrava com fer les coses, però més endavant ens repartiem les tasques  com per exemple, ella dutxava i vestia al usuari i mentres jo feia el llit i aclaria el seu habitació/apartament i després canviavem. Quan haviem acabat d’ajudar a aixecar als usuaris posavem lavadores de roba i després podiem berenar, si és que no teniem que ajudar a donar de berenar a un altre usuari.
Després del berenar alguns usuaris feien activitat com psicomotricitat o anaven a prendre el cafè i cantaven cançons junts amb altres usuaris de diferents zones,les tècniques els acompanyavem.
A les 12:00 tocava dinar, i jo ajudava a una de les usuàries a menjar, i en acabar tots els usuàris anaven al seu quarto a descansar, per tant els acompanyava fins allà i després anava a recollir les taules del dinar i posava el rentaplats en marcha. Quan havia acabat de recollir anava amb na Christina a fer informes de si havia passat algo del matí perquè així els del capvespre  ho podien saber.
A l’hora de acabar quedava amb na Maria i n'Estela a l’edifici central i ens canviavem i anavem a casa a dinar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario